Vzpomínkové akce 2024 - adventní jarmark

30. 11. 2024

Každoroční celodenní adventní jarmark konající se v rámci Vzpomínkových akcí – Tenkrát ve Slavkově 1805 letos v poslední listopadovou sobotu 30.11. 2024.
Jarmark probíhá tradičně v lokalitách na Palackého náměstí, Husové ulici a zámeckém nádvoří Zámku Slavkov-Austerlitz ve Slavkově u Brna. Požadovanou lokalitu (umístění)  zaškrtněte v přihlášce.
Upozorňujeme, že dřevěný stánek půjčujeme POUZE na zámecké nádvoří, v tomto případě Váš požadavek napište do poznámky.

V případě dotazů kontaktujte podle požadovaného lokality koordinátorky:

Palackého náměstí – KAPACITA NAPLNĚNA:

Kateřina Slezáková, +420 724 294 069,  slezakova@zamek-slavkov.cz

Husová ulice:

Ing. Pavla Dobešová, +420 739 245 437, dobesova@zamek-slavkov.cz

Zámecké nádvoří 

Mgr. Iveta Randová, +420 734 284 533, randova@zamek-slavkov.cz

Přihláška pro prodejce

JAK POSTUPOVAT:

  1. Vyplňte prosím závaznou přihlášku (viz níže).

  2. Pro každý jednotlivý stánek (v případě, že chcete vystavovat na více stáncích) vyplňte přihlášku zvlášť.

  3. Věnujte pozornost správnosti při vyplňování emailového kontaktu. Veškerá důležitá komunikace mezi prodejcem a pořadatelem probíhá tímto způsobem.
  4. Pokud prodáváte produkty vlastní výroby, nezapomeňte to zmínit v popisu Vašeho sortimentu. Tato informace má vliv na cenu. 
  5. Do poznámky, na konci přihlášky, prosím napište Vaše případné požadavky na umístění prodejního místa. Na Vaše námitky v den jarmarku již  nebudeme moci brát ohled.

  6. Přihlášky budou postupně zpracovány. Prosíme o trpělivost. Budou Vám zaslány pokyny k platbě.

  7. Při platbách prosím věnujte pozornost a vyplňte správně variabilní symbol! Vyhneme se tak všichni zbytečným komplikacím při dohledání Vaší platby.

  8. Bez uhrazeného účastnického poplatku není vaše účast možná.

 

DALŠÍ INFORMACE:

Organizační informace k příjezdu/odjezdu vám zašleme nejpozději 1 týden před akcí.

Pokyny k platbě – převodem na účet – zasíláme měsíc před konáním akce.

Místa pro stánky jsou očíslovaná.

 



Umístění *

Závěrečné prohlášení

Za případné nedostatky a škody, které vzniknou mojí vinou, beru osobní zodpovědnost.
Stánek označím viditelně adresou a IČ.
Čestně prohlašuji, že mám veškeré náležitosti, včetně splněných hygienických požadavků dle zákona, v pořádku.
Jsem si vědom/a toho, že v případě kombinace různých sortimentů v různých cenových úrovních platí pro celý stánek cena odpovídající sortimentu s vyšším nájemným.
 
Základní sazba a příplatek mohou být upraveny podle charakteru akce a konkrétního sortimentu
a to jak dolů, tak nahoru. Rozhodnutí o výši pronájmu a příplatku za elektřinu je v kompetenci
ředitelky organizace.
 

Storno podmínky

Zrušení méně než 14 dní 50 % z částky pronájmu a méně než 3 dny před akcí je poplatek 100 %.